Awesome
D I S C L A I M E R



Hai, thanks for visit my blog . And enjoy okay. Do follow and comment my entry okay? copy cats are anon here :)


Story About Links

FB TWEET

S H O U T H E R E






C R E D I T S



Basecodes Aina Hanani
Edited By Fatihah Nabila
Navigate by : WanaSeoby
Header by Exotics Inspirit
Background by Eyka
Best view in Google Chrome only

YourGirl ♥
Monday 10 June 2013 | 04:18 | 0 Strawberry

Hi, Assalamualaikum Guys! So, we talking About 28May's , u know what? On that day, we officially together!hoho, swear! I'm excited! I went out with him together on that day, Tuesday. we go to a movie. we go out to eat. Haaaa, then. Adhwa be bullies! Haha, what I say eh? 'ehhh, where will it? You, I do not know the way 'haha, he faces .... Melting. crazy cute! erm, he cares very close to my time. He always made ​​me smile a time, seconds, hours, or no matter the time .. hope he is the best. Fear abandoned and hurt again to me.  Onmyway to Pavillion time tu. Wuuuuuu~ dia pegang tangan saya !! Dalam hati. Nak je menjerit weh xD What he said? Haaa, meh dekat sini apa yang Adhwa cakap ' Awak, kita couple eh? Awak jadi Girlfriend and isteri saya tau. Awak nak?' Ohmagod ~ Aku terkedu terdiam oh oh ohhhhh ~ 2minit Bunyi krik krik. Then, I say Yes ! Sungguh happy. Secara rasmi kami COUPLE Okay :) 


Herm, kegembiraan sebenarnya tak selalunya berpanjangan. SELEPAS, satu hari kami couple.ECAM COME BACK TO MY LIFE!! ohgods! Ini yang aku nak cakap dekat Ecam ,WHAT YOU GIVE TO ME, YOU GETBACK. Kenapa baru sekarang awk nak datang balik? merayu dan menangis minta getback? Dear awak,  saya tahu kita sudah lama. Tapi, saya dapat dah kebahagiaan saya. Awak tidak boleh senag-2 cari saya. Awak ada AIN!! err, dia kan perempuan yang muncul dalam relay kita dulu. Awak jagalah dia elok-2. Memang saya sayang awak. Memang saya cinta awak. Memang saya anggap awak segalanya. Tapi itu dulu ...... saya tak kejam awak. kita still boleh contact. Sebab saya amek kata-2 Adhwa's , Dia cakap, '' Jangan pernah membenci ex awak okay, sebab apa saya cakap macamtu?? sebab ex awaklah yang dulu bahagiakan awak semasa awak sedih. ingat okay Nora's '' Okay, kita tetap boleh contact. sebab? Aku taknak kita musuh. And now, kita kan  BESTIE'S.


Memang payah nak getback dengan kau, sebab sekarang aku sayang , cinta , segalanya dekat Adhwa's. Ecam, aku hope kau faham. Aku tak bash kau. Jangan risau, kau tetap bestie yang aku sayang. Ingat ye? aku still carrying kan kau, And now . Awak . Adhwa oh Adhwa! Saya harap awak jaga saya baik-2. saya harap awak sayangkan saya macam mana saya sayang awak. saya sayang awak. dan saya takut jatuh sakit kali yang kedua :')


Okay, Nora's Si lapar dah nak habis updated blogs. Ada sikit lagi Kata-2 kepada korang ! Ala, yang tengah stalk ni. haha, saya harap awak semua jaga orang yang tersayang elok-2 ya ? Jangan menaruh harapan yang tinggi. mana tahu DIA bukan jodoh yang allah tentukan, mesti kita yang akan sakit nanti sebab sayangkan dia, Walau macam mana pun. Go on, Jangan pernah give up dalam cinta. okay? Thanks for reading super awesome my blog! k , tata ! Assalamualaikum :**

WITH ANAK BUAH TERSAYANG :**

WITH ABANG TERSAYANG :)




                                                           Okay thanks for reading yaa? See you nextime baby. sincerlly ; NORACOMEL'S





Older Post | Newer Post